סמוטריץ': "קמפיין צבוע, אני לא מוכן להפלות חרדים"

המהדורה המרכזית No Comments on סמוטריץ': "קמפיין צבוע, אני לא מוכן להפלות חרדים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לסערה סביב התקציב למורים החרדים: "אני לא מוכן להפלות חרדים כי הם חרדים", הצהיר סמוטריץ'.

בפתח הריאיון התייחס השר לעסקת החטופים: "לא יכולה להיות עסקה טובה עם החמאס. צריך להשמיד אותם. הסכנה הייתה שהעסקה תייצר מומנטום שלילי. ברגע שהשתכנענו שזה תחום בזמן ונחושים לחדש את הלחימה הסכמתי לזה. אויבינו צריכים לדעת שמי שמתעסק איתנו מושמד".

"זה לא נכון לעסוק כרגע בחשבון הנפש", ציין סמוטריץ', אך הוסיף: "מזמן אמרתי שצריך לכבוש את עזה. אנחנו לא מפקירים את הביטחון שלנו בידי האויבים. אני מקווה שתפיסת הביטחון תשתנה".

על הנושאים הכלכליים: "מיד בתחילת המלחמה קיבלתי החלטה ללכת על מדיניות כלכלית מרחיבה. צריך לשקם את האמון מול האזרחים, שצריכים לדעת שאפשר לסמוך על המדינה בשעת צרה".

לדבריו: "הסטנו משאבים, עשינו קיצוצים עמוקים בכספים הקואליציוניים. אולי מעז יצא מתוק ואחת ולתמיד נבטל את החרפה הזו, שלא יהיו שני תקציבים. למה תקציב תיאטרון 'הבימה' כן צריך להיות בבסיס?"

על הסערה סביב שכר המורים החרדים: "קמפיין צבוע וציני. לא הבאנו הצעה חדשה, קיצצנו בכספים הקואליציוניים ולכן היינו צריכים לאשר מחדש גם את אותו תקציב. זה צונאמי תקשורתי שאי אפשר לעצור אותו".

עוד אמר סמוטריץ': "מה זה קשור למלחמה, נחתם הסכם עם המורים החרדים, למה זה שונה מההסכם עם ארגון המורים? אני לא מוכן להפלות חרדים כי הם חרדים".



0 תגובות